ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΜΕΛΟΥΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΜΕΛΟΥΣ

Σύμφωνα με τον Κανονισμό της Ε.Ε.Ε.Π. (ΦΕΚ 3162/25.11.2014), που αφορά στην καταπολέμηση χρηματοδότησης παράνομων δραστηριοτήτων, είμαστε υποχρεωμένοι να διασφαλίσουμε ότι τα στοιχεία που δηλώνεις στον προσωπικό σου λογαριασμό για να γίνεις μέλος της betshop.gr, προκειμένου να συμμετέχεις στα προσφερόμενα παιχνίδια της, είναι τα σωστά.

Η πιστοποίηση και επαλήθευση της ταυτότητας σου είναι μία διαδικασία που πραγματοποιείται κατά το χρονικό σημείο που κάνεις την εγγραφή σου και πριν από την οποιαδήποτε απόδοση τυχόν κέρδους. Κατ’ εξαίρεση, μπορεί η πραγματοποίηση της πιστοποίησης και επαλήθευσης να γίνει το αργότερο εντός ενός (1) μηνός από την εγγραφή σου.

Πώς γίνεται η πιστοποίηση και επαλήθευση της ταυτότητάς σου.

Στην Betshop, προσπαθήσαμε να κάνουμε την διαδικασία αυτή όσο το δυνατόν πιο εύκολη για σένα.

 Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να μπεις στο πεδίο «Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ» - «ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ» να επιλέξεις «ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ» και  πατώντας το κουμπί «ΑΝΕΒΑΣΕ ΑΡΧΕΙΑ» να ανεβάσεις τα παρακάτω έγγραφα:

  1. αντίγραφο των δύο όψεων της ταυτότητας ή του διαβατηρίου σου.

  2. αντίγραφο ενός πρόσφατου (έκδοση εντός τελευταίου τριμήνου) επισήμου  εγγράφου στο οποίο να αναφέρονται το ονοματεπώνυμό σου και η διεύθυνσή σου (π.χ. λογαριασμό ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, OTE, κινητού ή μηνιαίο λογαριασμό τράπεζας).

    Εναλλακτικά μπορείς να αποστείλεις, στην περίπτωση που δεν έχεις κάποιο λογαριασμό στο όνομά σου, σκαναρισμένη μια Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/86 (πρώην Ν. 105) επικυρωμένη από ΚΕΠ ή Αστυνομικό Τμήμα, στην οποία θα είναι συμπληρωμένα τα στοιχεία της μόνιμης κατοικίας σου. Μπορείτε να την κατεβάσετε εδώ

  3. Για τους αλλοδαπούς πολίτες που προέρχονται από χώρα εκτός Ε.Ε. είναι απαραίτητη η προσκόμιση έγχρωμου αντιγράφου της  Άδειας Διαμονής.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σου βεβαιώσου ότι: 

  • Οι φωτογραφίες των εγγράφων σου είναι ευκρινείς (μπορείς να χρησιμοποιήσεις το κινητό σου ή σκάνερ), ώστε να αποφευχθούν καθυστερήσεις. Σημειώστε ότι δεν γίνονται δεκτές φωτοτυπίες από έγγραφα, ή έγγραφα σε ασπρόμαυρη μορφή. 
  • Οι εικόνες που ανεβάζεις είναι αρχείο μορφής jpg.
  • Κάθε αρχείο δεν υπερβαίνει τα 2 MB.

Μόλις γίνει η μεταφόρτωση, τα έγγραφα ελέγχονται επιμελώς από τo Customer Experience Team και το προφίλ του λογαριασμού σου ενημερώνεται αναλόγως.

Επίσης μπορείς να αποστείλεις τα έγγραφά σου στο email:verify@betshop.gr

Μέχρι την πραγματοποίηση της ταυτοποίησης και επαλήθευσης των στοιχείων σου και το αργότερο εντός ενός (1) μηνός από την εγγραφή σου, η εταιρεία μας είναι υποχρεωμένη από την νομοθεσία:

  • Να μην πραγματοποιήσει καμία καταβολή, στον Προσωρινό Ηλεκτρονικό Λογαριασμό σου.
  • Να μην επιτρέψει να πραγματοποιήσεις καταβολές στον Προσωρινό Ηλεκτρονικό Λογαριασμό σου, άνω των οκτακοσίων (800) ευρώ, αθροιστικά, για το χρονικό διάστημα τήρησης του προσωρινού χαρακτήρα του Λογαριασμού αυτού.

Στην περίπτωση που παρέλθει ο μήνας από την εγγραφή σου και  δεν έχεις πραγματοποιήσει την ταυτοποίηση και επαλήθευση των στοιχείων σου, η εταιρεία μας θέτει περιορισμούς στον λογαριασμό σου και δεν επιτρέπει καμία συναλλαγή.

Επικοινωνία

Εάν έχεις οποιαδήποτε απορία σχετικά με το λογαριασμό σου ή έχεις ανάγκη από οποιαδήποτε βοήθεια, το Customer Experience Team είναι στη διάθεσή σου καθημερινά όλο το 24ωρο .

  1. Μέσω live chat, κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο που παρέχεται στην ιστοσελίδα για άμεση βοήθεια.
  2. Μέσω μηνύματος στην εφαρμογή Viber και το λογαριασμό «betshop.gr»
  3. Μέσω προσωπικού μηνύματος στη σελίδα μας στο Facebook.
  4. Μέσω τηλεφώνου, καλώντας στο: 2160028000 
  5. Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση cex@betshop.gr