ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ

1. Πώς μπορώ να ανοίξω λογαριασμό στη BETSHOP;

Για να ανοίξεις λογαριασμό στο betshop.gr κάνε κλικ στο κουμπί «ΕΓΓΡΑΦΗ» ή σε κάποιο αντίστοιχο banner. Η δημιουργία του λογαριασμού, θα σου πάρει μόνο λίγα λεπτά και θα σου δώσει πρόσβαση σε όλα τα προσφερόμενα παιχνίδια.

  • Η φόρμα εγγραφής απαιτείται να συμπληρωθεί πλήρως με τα σωστά προσωπικά σου στοιχεία, όπως αναφέρονται στη ταυτότητα ή το διαβατήριο σου. Διότι είμαστε υποχρεωμένοι από το νόμο να τα επαληθεύσουμε. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επαλήθευση των στοιχείων σου, παρακαλούμε επικοινώνησε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών.
  • Επίλεξε τα στοιχεία του λογαριασμού σου, όπως το όνομα χρήστη και τον κωδικό σου (μην αποκαλύπτεις ποτέ τον κωδικό σου σε κανέναν, ακόμη και όταν επικοινωνείς μαζί μας για βοήθεια).
  • Επίλεξε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείς να γίνεται εφικτή η επικοινωνία μας μαζί σου, έτσι ώστε να μπορούμε να σε ενημερώνουμε για τυχόν ειδικές προσφορές και δωρεάν στοιχήματα που ίσως υπάρχουν διαθέσιμα για σένα.
  • Κάνε κλικ για να επιβεβαιώσεις ότι είσαι άνω των 21 ετών, επίσης ότι αποδέχεσαι τους όρους και τις προϋποθέσεις συμμετοχής.
  • Μόλις ολοκληρώσεις τη συμπλήρωση των στοιχείων σου, απλά κάνε κλικ στο κουμπί "ΕΓΓΡΑΦΗ".
  • Εάν δεν έχεις παραλείψει κάποιο από τα παραπάνω βήματα, θα λάβεις άμεσα ένα μήνυμα καλωσορίσματος και ενεργοποίησης του λογαριασμού σου στο email το οποίο έχεις δηλώσει στην φόρμα εγγραφής μας.
  • Ο λογαριασμός σου θα γίνει ενεργός από την στιγμή που θα επιλέξεις την ενεργοποίησή του μέσω του συνδέσμου ο οποίος σου έχει ήδη αποσταλεί στο email σου. 
  • Σε περίπτωση που έχεις κάποια απορία σχετικά με την διαδικασία εγγραφής παρακαλούμε επικοινώνησε με την ομάδα εξυπηρέτησης και ένας σύμβουλος θα σε ενημερώσει σχετικά με όποιο ερώτημα έχεις!
  • Αμέσως μόλις πατήσεις Ενεργοποίηση, μπορείς να διαβάσεις τους Όρους & τις προυποθέσεις και να εισάγεις τα επιθυμητά στοιχηματικά σου όρια.
  • Θα βρείς τρείς διαθέσιμες επιλογές Στοιχηματικών Οριών. Όριο Κατάθεσης, Όριο Απωλειών και Όριο Χρονικής σύνδεσης. Είναι απαραίτητο να ορίσεις τιμές και στα τρία προτού πατήσεις Αποδοχή και Ενεργοποίηση. Ύστερα απο αυτό το βήμα είσαι έτοιμος να απολαύσεις το παιχνίδι σου.

2. Γιατί να ανοίξω λογαριασμό στη BETSHOP;

Γιατί το στοίχημα στο betshop.gr είναι πραγματική διασκέδαση. Σου προσφέρουμε ένα ασφαλές παιχνίδι γεμάτο συναρπαστικές στοιχηματικές ευκαιρίες τόσο αθλητικών γεγονότων όσο και παιχνιδιών καζίνο αλλά και virtual games.

  • Η εγγραφή και η ενεργοποίηση του λογαριασμού σου είναι δωρεάν και διαρκεί λιγότερο από πέντε λεπτά για να ολοκληρωθεί.
  • Ως μέλος στο betshop.gr θα έχεις τη δυνατότητα πρόσβασης σε ένα σύνολο στοιχηματικών προσφορών που περιλαμβάνει πάνω από 250 αγορές για κάθε σημαντικό αγώνα ποδοσφαίρου, συμπεριλαμβανομένου και του Live Στοιχήματος.
  • Εάν είσαι νέος στα στοιχηματικά παιχνίδια μπορείς να ξεκινήσεις με απλά στοιχήματα, αλλά αν είσαι έμπειρος μπορείς να στοχεύσεις στο να αυξήσεις την απόδοσή σου με πιο εξελιγμένες επιλογές στοιχημάτων χρησιμοποιώντας συστήματα/ ζητούμενα. Η betshop.gr τα προσφέρει όλα αυτά!
  • Ως μέλος στην Βetshop.gr επίσης, μπορείς να οργανώσεις μια βραδινή ''έξοδο'' στο καζίνο μας απλά παραμένοντας στο σπίτι σου! Η Betshop διαθέτει πραγματικά διασκεδαστικά παιχνίδια αφού συνεργάζεται ήδη με τους πιο αξιόπιστους παρόχους της αγοράς. Εσύ απλά επίλεξε αυτό που σου ταιριάζει καλύτερα και διασκέδασε στο προσωπικό σου χώρο όποια ώρα εσύ επιθυμείς! Θα συναντήσεις κατά τη περιήγηση σου στα παιχνίδια μας, ευχάριστους κρουπιέρηδες που κάνουν την εμπειρία σου στο BETSHOP Live Casino μας αξέχαστη. Όλα συμβαίνουν σε πραγματικό χρόνο, πραγματικά παιχνίδια και πραγματικά κέρδη!
  • Επιπλέον, μια πλειάδα στοιχηματικών επιλογών για κάθε ένα virtual gaming γεγονός, σου δίνει την δυνατότητα ακόμη και να συνδυάσεις τη στοιχηματική σου δράση με μία virtual εμπειρία.
  • Και αν νομίζεις πως οι αποδόσεις μας είναι ανταγωνιστικές και οι προτάσεις των παιχνιδιών μας ξεπερνούν τις προσδοκίες σου... περίμενε να δεις τις προσφορές μας και τα προγράμματα ανταμοιβών για τα μέλη μας!
  • Για να είσαι σε σίγουρα χέρια! Διότι τα χρόνια τα οποία είμαστε στην Ελληνική στοιχηματική αγορά, η αδειοδότηση καθώς και οι πολλαπλοί έλεγχοι που δεχόμαστε απο τις ρυθμιστικές μας αρχές, σου διασφαλίζουν ένα περιβάλλον, όπου τα χρήματα, το παιχνίδι και η διασκέδαση σου είναι απόλυτα αξιόπιστα και ασφαλή.

Μην περιμένεις... Κάνε εγγραφή σήμερα και απόλαυσε και εσύ τα μοναδικά προνόμια ενός μέλους στο betshop.gr.

3. Έχω ξεχάσει το password. Τι μπορώ να κάνω;

Θα χρειαστεί να κάνεις κλικ στο πεδίο « Ξέχασα τον κωδικό μου » που βρίσκεται κάτω από το κουμπί « Είσοδος ». Συμπλήρωσε το όνομα χρήστη και το e-mail της εγγραφής σου και στη συνέχεια έλεγξε το ηλεκτρονικό σου ταχυδρομείο. Εφόσον τα στοιχεία που δήλωσες είναι σωστά, θα λάβεις ένα e-mail από εμάς με οδηγίες αλλαγής του κωδικού πρόσβασης.

Αλλάζοντας τον κωδικό σου, μην ξεχνας να χρησιμοποιείς ένα Κεφαλαίο χαρακτήρα, ένα Πεζό, ένα νούμερο και ένα σύμβολο, ώστε να είναι αποδεκτά και να μπορείς να συνεχίσεις το παιχνίδι σου.

4. Έχω ξεχάσει όλα τα στοιχεία εισόδου μου. Τι μπορώ να κάνω;

Θα χρειαστεί να συνδεθείς με την Ομάδα εξυπηρέτησης και ένας εξειδικευμένος σύμβουλος θα σε καθοδηγήσει σχετικά με το λογαριασμό σου.

5. Γιατί ο λογαριασμός μου είναι κλειδωμένος;

Οι συνηθέστεροι λόγοι είναι:

  • Τα προσωπικά σου στοιχεία δεν έχουν επαληθευτεί, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον κανονισμό της ΕΕΕΠ
  • Εσφαλμένα προσωπικά δεδομένα. Εάν τα προσωπικά σου στοιχεία δεν είναι σωστά η BETSHOP έχει το δικαίωμα να αναστείλει το λογαριασμό σου,
  • Για λόγους ασφαλείας διατηρούμε το δικαίωμα να αναστείλουμε κάθε λογαριασμό που η δραστηριότητα θεωρείται ύποπτη, όπως διπλούς λογαριασμούς, ασυνήθιστα είδη στοιχημάτων και λοιπά θέματα χρέωσης.
  • Δεν μπορέσαμε να ολοκληρώσουμε την τηλεφωνική επαλήθευση που πραγματοποιούμε στους λογαριασμούς.
  • Έχεις ξεπεράσει τα απαιτούμενο χρονικό περιθώριο ταυτοποίησης του λογαριασμού σου από την ημερομηνία εγγραφής σου.

6. Δεν είμαι σίγουρος αν έχω λογαριασμό στην Βetshop. Πώς μπορώ να το ελέγξω;

Θα χρειαστεί να συνδεθείς με την Ομάδα εξυπηρέτησης και ένας εξειδικευμένος σύμβουλος θα κάνει τον απαραίτητο έλεγχο για το αν υπάρχει ήδη λογαριασμός στα προσωπικά σου στοιχεία, προχωρώντας σε μια επιβεβαίωση των στοιχείων σου.

7. Τι σημαίνει «ταυτοποίηση λογαριασμού»;

Ως μέρος της νομοθετικής ρύθμισης της Ελλάδας για τα τυχερά παιχνίδια (για την επεξεργασία των αιτημάτων απόσυρσης, την πρόληψη της απάτης, το ξέπλυμα μαύρου χρήματος κ.α. ) η Betshop είναι υποχρεωμένη να εξασφαλίσει ότι οι πελάτες της είναι αυτό που δηλώνουν, δηλαδή άνω των  21 ετών  και ότι διαμένουν στην διεύθυνση που δήλωσαν. Αναλαμβάνουμε με υπευθυνότητα τη διασφάλιση αυτής της συμμόρφωσης.

Επιπλέον έχουμε πλήρη επίγνωση των υποχρεώσεών μας που απορρέουν από το Νόμο περί Προστασίας Δεδομένων και ενεργούμε πάντοτε σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις.

Ως νέο μέλος στο betshop.gr θα σου ζητηθεί να συμμορφωθείς με τις νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις που περιβάλλουν την επαλήθευση των στοιχείων των πελατών μας.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι κλικ επάνω στο όνομα χρήστη σου και στο πεδίο ''Ρυθμίσεις" να επιλέξεις "Επαλήθευση Λογαριασμού". Πάτησε το κουμπί "Ανέβασε αρχεία" να ανεβάσεις τα παρακάτω έγγραφα:

  1. αντίγραφο των δύο όψεων της ταυτότητας ή του διαβατηρίου σου.
  2. αντίγραφο ενός πρόσφατου (έκδοση εντός τελευταίου τριμήνου) επισήμου εγγράφου στο οποίο να αναφέρονται το ονοματεπώνυμό σου και η διεύθυνσή σου (π.χ. λογαριασμός ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ,ΟΤΕ, κινητού ή μηνιαίο λογαριασμό τράπεζας).
  3. για τους αλλοδαπούς πολίτες που προέρχονται από χώρα εκτός Ε.Ε. είναι απαραίτητη η προσκόμιση έγχρωμου αντιγράφου της  Άδειας Διαμονής.

Εναλλακτικά, μπορείς να αποστείλεις στην περίπτωση που δεν έχεις λογαριασμό στο όνομά σου, σκαναρισμένη μία Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599 (πρώην Ν.105) επικυρωμένη είτε από ΚΕΠ είτε από Αστυνομικό Τμήμα, στην οποία δηλώνεται η μόνιμη κατοικία σου, είτε ηλεκτρονικά μέσω του Gov.gr, να βγάλεις μια Βεβαίωση Κατοικίας Ειδικής χρήσης (με τους κωδικούς Taxisnet σου) ή μια Υπεύθυνη Δήλωση (με τους κωδικούς του E-Banking σου).

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σου βεβαιώσου ότι:

  1. Οι φωτογραφίες των εγγράφων σου είναι ευκρινείς (μπορείς να χρησιμοποιήσεις το κινητό σου ή σκάνερ), ώστε να αποφευχθούν καθυστερήσεις. Σημειώστε ότι δεν γίνονται δεκτές φωτοτυπίες από έγγραφα, ή έγγραφα σε ασπρόμαυρη μορφή. 
  1. Οι εικόνες που ανέβασες είναι αρχείο μορφής jpg.
  2. Κάθε αρχείο δεν υπερβαίνει τα 2MB.

Μόλις ολοκληρωθεί η μεταφόρτωση, τα έγγραφα σου ελέγχονται επιμελώς από την ομάδα μας και το προφίλ του λογαριασμού σου ενημερώνεται αναλόγως.

Επίσης μπορείς να αποστείλεις τα έγγραφά σου στο email: verify@betshop.gr

Μετά την ολοκλήρωση της επικύρωσης του λογαριασμού, θα λάβεις σχετική ενημέρωση στο email εγγραφής σου και έπειτα θα έχεις το δικαίωμα για πλήρη πρόσβαση στην πλατφόρμα του betshop.gr, συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος ανάληψης. Εάν η επικύρωση δεν ολοκληρωθεί επιτυχώς εντός ενός μηνός από την εγγραφή σου δεν θα είναι εφικτές οι συναλλαγές στον λογαριασμό σου.

8. Πώς μπορώ να ανανεώσω τα προσωπικά μου στοιχεία;

Μπορείς να αλλάξεις τη διεύθυνση σου απο τα Προσωπικά Στοιχεία του λογαριασμού σου. Μην ξεχάσεις να ανανεώσεις το αποδεικτικό κατοικίας σου.
Εάν επιθυμείς να αλλάξεις κάποιο απο τα μη προσβάσιμα Προσωπικά Στοιχεία σου, παρακαλούμε επικοινώνησε με το Customer Experience Team, προκειμένου να λάβεις σχετικές οδηγίες.

9. Πώς μπορώ να ανανεώσω τα στοιχεία επικοινωνίας;

Θα χρειαστεί να πατήσεις πάνω στο όνομα χρήστη σου και στη συνέχεια θα επιλέξεις «Προσωπικά Στοιχεία».

10. Πώς μπορώ να αλλάξω το mail μου;

Εφόσον επιθυμείς να αλλάξεις την διευθύνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου, χρειάζεται να μας αποστείλεις ένα mail στην διεύθυνση cex@betshop.gr απο την καινούργια σου διεύθυνση αναγράφοντας τα προσωπικά σου στοιχεία. Κατόπιν, θα γίνει μια τυπική τηλεφωνική επιβεβαίωση, ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

11. Πώς μπορώ να ελέγξω τα στοιχήματά μου;

Μπορείς να έχεις εικόνα των στοιχημάτων σου, όντας στο στοιχηματικό κομμάτι της σελίδας μας, επιλέγοντας το πεδίο Open Bets (Στο αριστερό μέρος της οθόνης σου απο υπολογιστή, στο κάτω μέρος της σελίδας σου απο το κινητό και την εφαρμογή μας). Έπειτα,μπορείς να βρεις το ιστορικό των στοιχημάτων σου, πηγαίνοντας στην καρτέλα του Λογαριασμού σου και κατόπιν στις ''Κινήσεις'' --> "Τρέχοντα Στοιχήματα"ή ''Διευθετημένα Στοιχήματα. Επιπλέον μπορείς να δεις τα Μονά και παρολί τρέχοντα δελτία σου στο πεδίο Cash Out δίπλα από το κουπόνι σου.

12. Πώς μπορώ να ελέγξω τη δραστηριότητα μου στο καζίνο;

Μπορείς να βρεις το ιστορικό της δραστηριότητας σου στα παιχνίδια καζίνο, πηγαίνοντας στην καρτέλα του Λογαριασμού σου και κατόπιν στην "Κίνηση Λογαριασμού". Εκεί θα βρεις όλη τη δραστηριότητα σου στο καζίνο μας. Έχεις την εικόνα για όσο χρονικό εύρος επιθυμείς, αρκεί η αναζήτηση να προσαρμόζεται ανά 30 ήμερο.  Ειδικότερα, μπορείς στο παιχνίδι (Slots) ή στο τραπέζι (Live Casino), να ανατρέχεις στο ιστορικό που παρέχεται, εφόσον υπάρχει οποιαδήποτε απορία σχετικά με περασμένη παρτίδα. Η ομάδα εξυπηρέτησης μας, είναι δίπλα σου ώστε να σε καθοδηγήσει σε περίπτωση που δεν μπορείς να βρείς το ιστορικό για κάθε παιχνίδι ξεχωριστά.

13. Πώς μπορώ να ελέγξω τις συναλλαγές μου;

Θα χρειαστεί να κάνεις κλικ στο πεδίο που αναγράφεται το όνομα χρήστη σου και στη συνέχεια να επιλέξεις "Κίνηση Λογαριασμού".

14. Δεν έχω αποδεχτεί να λαμβάνω ενημερώσεις για προσφορές και προωθητικές ενέργειες, μπορώ να το κάνω αφού έχω εγγραφεί;

Μπορείς απο το πεδίο Ρυθμίσεις, να επιλέξεις την Διαχείριση Συγκατάθεσης και να ενεργοποιήσεις τις επικοινωνίες μαζί μας, ώστε να δέχεσαι ενημέρωση για προσωποποιημένες προσφορές.

ΣΤΟΙΧΗΜΑ

1. Τι γίνεται αν κάποιος αγώνας αναβληθεί;

Για pre-game στοιχηματισμό, σε περίπτωση αναβολής ή διακοπής, θα χρειαστεί να περιμένουμε 48 ώρες μέχρι να αποφασιστεί η οριστική τύχη του αγώνα. Αν μέσα σε αυτό το διάστημα ο αγώνας πραγματοποιηθεί τότε το στοίχημα ισχύει κανονικά, σε διαφορετική περίπτωση υπολογίζεται ως μονάδα.

2. Τι είναι Σύστημα;

Σύστημα είναι ο κωδικοποιημένος τρόπος ανάπτυξης στηλών κατά τον οποίο οι επιλεγμένοι αγώνες σχηματίζουν στήλες ανά συγκεκριμένο αριθμό ζητούμενων αγώνων.

3. Τι είναι στάνταρ;

Γεγονός που πρέπει να περιέχεται υποχρεωτικά σε όλες τις ζητούμενες στήλες ενός συστήματος.

4. Τι είναι το Asian Handicap και πως λειτουργεί;

Το Ασιατικό Χάντικαπ είναι ένας εναλλακτικός τρόπος στοιχηματισμού, όπου ουσιαστικά δίνεται ένα ''εικονικό προβάδισμα''(Χάντικαπ) στο αουτσάϊντερ, ώστε να το υπερκαλύψει το φαβορί. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του είναι ουσιαστικά οι καλύτερες αποδόσεις που μπορεί να προσφέρει, καθώς τα τρία πιθανά σημεία επιλογής, γίνονται δύο με τον αποκλεισμό του σημείου της ισοπαλίας. Περισσότερες πληροφορίες για τους τρόπους που μπορείς να κερδίσεις επιλέγοντας μία Ασιατική Αγορά, μπορείς να βρεις στους Στοιχηματικούς μας κανόνες ή επικοινωνώντας μαζί μας!

5. Πως μπορώ να στοιχηματίσω στο betshop.gr;

Αρχικά, θα χρειαστεί να αποφασίσεις αυτό που θέλεις να στοιχηματίσεις. Έπειτα μπορείς να επιλέξεις το ''Στοίχημα'' στο κύριο μενού και στη συνέχεια το γεγονός ή έναν ποδοσφαιρικό αγώνα που επιθυμείς να στοιχηματίσεις.

Μετακινήσου προς τα κάτω στη σελίδα και κάνε κλικ στις αποδόσεις που προσφέρονται από το αποτέλεσμα που θέλεις να στοιχηματίσεις. Με τον τρόπο αυτό η επιλογή σου θα προστεθεί στο στοιχηματικό κουπόνι στο αντίστοιχο μέρος της σελίδας.

Συνέχισε με την επόμενη επιλογή, όπως εσύ επιθυμείς.

Έλεγξε το κουπόνι σου και αν είσαι ΟΚ με τις επιλογές σου, καταχώρησε το ποντάρισμά σου (το ποσό που επιθυμείς θέλεις να στοιχηματίσεις).
Κάνε κλικ στο «ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΣΕ».

Βεβαιώσου ότι το στοίχημα είναι σωστό και ότι θέλεις να το τοποθετήσεις (δεδομένου ότι δεν μπορεί να ακυρωθεί αργότερα). Στη συνέχεια, κάνε κλικ στο OK και το στοίχημά σου θα καταχωρηθεί.

6. Ποιο είναι το ελάχιστο και ποιο το μέγιστο ποσό στοιχηματισμού;

Το ελάχιστο ποντάρισμα είναι 0,10 ευρώ για όλα τα προγραμματισμένα και live γεγονότα που προσφέρουμε.

Δεν υπάρχει μέγιστο όριο στοιχήματος, εάν το διαθέσιμο ποσό στο λογαριασμό σου αρκεί για να καλύψει το ποσό που ποντάρεις. Σε αντίθετη περίπτωση, το στοίχημα θα είναι έγκυρο μόνο για το διαθέσιμο ποσό. Ωστόσο, η Betshop διατηρεί το δικαίωμα να μην δέχεται στοιχήματα, εάν δεν έχουν εγκριθεί προηγουμένως από την ομάδα διαχείρισης κινδύνων.

Επικοινώνησε με το Customer Experience Team εάν απαιτούνται περισσότερες πληροφορίες.

7. Πότε θα διευθετηθεί το στοίχημα μου και θα πιστωθούν στο λογαριασμό μου τα κέρδη μου;

Στo betshop.gr, προσπαθούμε να διευθετούμε όλες οι αγορές το συντομότερο δυνατό. Σε κάποιες περιπτώσεις ανάλογα και με τον τύπο της αγοράς ή της διοργάνωσης, μπορεί να χρειαστεί ένα χρονικό περιθώριο μέχρι και μετά τη λήξη του αγώνα, ώστε να ολοκληρωθεί η διευθέτηση.
Για όλες τις αγορές που προσφέρουμε, είναι πολύ σημαντικό να αναζητήσουμε την κατάλληλη και την επίσημη επιβεβαίωση καθώς και τα σωστά αποτελέσματα ανά πάσα στιγμή. Για το σκοπό αυτό, ελέγχουμε συχνά μια σειρά από διαφορετικές πηγές. Εάν αυτές οι πηγές διαφέρουν, μπορεί να υπάρξει μια μικρή καθυστέρηση, όσο επιδιώκουμε την επιβεβαίωση του επίσημου αποτελέσματος.

8. Μπορώ να ακυρώσω ένα στοίχημα από τη στιγμή που έχει γίνει δεκτό από τo betshop.gr;

Μόλις έχεις ολοκληρώσει το ποντάρισμά σου και έχεις λάβει επιβεβαίωση ότι το στοίχημά σου έχει γίνει αποδεκτό, δεν μπορείς να ακυρώσεις τη συναλλαγή.

9. Tι είναι το ΠΡΙΜ 200;

Η συγκεκριμένη προσφορά σου δίνει τη δυνατότητα να αυξήσεις τα κέρδη σου. Αν επιλέξεις παρολί από 4 έως 30 γεγονότα με απόδοση 1.50 και άνω, από οποιοδήποτε άθλημα, αυτόματα πριμοδοτείται από 10% - 200% ανάλογα με τις επιλογές σου.

10. Γιατί δε μπορώ να λάβω το ΠΑΡΑ1 για ένα δελτίο;

Υπάρχουν αρκετοί πιθανοί λόγοι:

  • Οι αποδόσεις των αγώνων στο δελτίο σου, είναι κάτω από 1,70. Η ελάχιστη απόδοση ανά επιλογή θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 1,70.
  • Έχεις εκμεταλλευτεί το ΠΑΡΑ1 ήδη 4 φορές, που είναι το μέγιστο ανά Ημερολογιακό Μήνα.
  • Το δελτίο περιλαμβάνει λιγότερες από 4 επιλογές.
  • Έχει αναβληθεί κάποιος αγώνας.
  • Έχεις επιλέξει σημείο αγοράς που προσφέρεται με 0% γκανιότα.
  • Έχεις ποντάρει με χρήματα που προέρχονται απο άλλη προσφορά και οι προσφορές δεν είναι συνδυαστικές.
  • Υπενθυμίζουμε πως για να λάβεις το ΠΑΡΑ 1 χρειάζεται να επικοινωνήσεις με την Εξυπηρέτηση Πελατών.

11. Γιατί δεν έχω λάβει ακόμα το μπόνους;

Το μπόνους πιστώνεται αυτόματα μετά την ταυτοποίηση του λογαριασμού σου. Εάν προχωρήσεις σε κατάθεση και ταυτοποίηση λογαριασμού, αλλά δεν γίνει αυτόματη πίστωση του bonus, παρακαλούμε να επικοινωνήσεις με το Customer Experience Team έτσι ώστε να το ελέγξουμε και να το πιστώσουμε άμεσα για σένα!

12. Πόσος τζίρος μου μένει ακόμα για ανάληψη;

Για να μπορέσεις να ενημερωθείς σχετικά με το ποσό το οποίο απομένει μέχρι να ολοκληρωθεί ο απαιτούμενος τζίρος, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με το Customer Experience Team. Μην ξεχνάς ότι για να ολοκληρώσεις τις υποχρεώσεις τζίρου της πρώτης σου κατάθεσης και του μπόνους Νέων Μελών, θα χρειαστεί να παίξεις 6 φορές το bonus μαζί με την κατάθεση [(bonus+deposit)x6], σε αποδόσεις από 1,50 και πάνω ανά γεγονός. Για παράδειγμα, αν κατέθεσες 10 ευρώ, θα πρέπει να παίξεις συνολικά 120 ευρώ. Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρείς εδώ.

13. Προσφέρει η Betshop Cash out?

Στο betshop.gr προσφέρουμε ολοκληρωμένο Cash Out αλλά και Partial Cash Out, το οποίο σου δίνει πλήρη έλεγχο των στοιχημάτων σου και επιτρέπει την επιστροφή χρημάτων, πριν την ολοκλήρωση του αθλητικού γεγονότος, στο οποίο στοιχημάτισες. Περισσότερες πληροφορίες θα βρεις εδώ

14. Γιατί το δελτίο μου δεν έχει Cash out?

Το Cash Out είναι καθαρά μια βοηθητική υπηρεσία για τον παίκτη, η οποία εξαρτάται απο πολλούς παράγοντες το άν θα είναι ενεργή ή όχι. Έπι παραδείγματι, να είναι ενεργή εκείνη την στιγμή η επιλεγμένη αγορά στο Live ή να έχει διευθετηθεί κάποιο σημείο που έχει επαληθευτεί, συνεπώς δεν είναι δυνατό να είναι διαθέσιμη όλη την ώρα.

15. Κέρδισα, ωστόσο το ποσό που έλαβα είναι διαφορετικό απο αυτό που αναγράφεται σαν κέρδος στο δελτίο μου.

Είναι πολλαπλοί οι λόγοι ώστε να μην λάβεις το μέγιστο δυνατό κέρδος, λόγου χάρην να έχεις επιλέξει αγορά με Ασιατικό handicap το οποίο θα διευθετηθεί ώς μισό κερδισμένο όπως και η ακύρωση ενός αγώνα. Σε κάθε περίπτωση η Ομάδα Εξυπηρέτησης μας είναι εδώ για να δούμε κάθε δελτίο σου μαζί.

16. Ζητήματα καζίνο

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσεις οποιοδήποτε ζήτημα σχετικά με τα παιχνίδια καζίνο μας, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με έναν εκπρόσωπο του Customer Experience Team, ο οποίος θα καταγράψει το ζήτημά και στη συνέχεια θα επικοινωνήσει με την ομάδα καζίνο μας, έτσι ώστε να βρεθεί λύση το συντομότερο δυνατό. 

ΚΑΤΑΘΕΣΗ

1. Πώς κάνω κατάθεση στο λογαριασμό μου;

Θα χρειαστεί να κάνεις κλικ επάνω δεξιά στο πεδίο "Κατάθεση". Εκεί, θα βρεις όλους τους διαθέσιμους τρόπους κατάθεσης. 

Επέλεξε τον τρόπο που επιθυμείς, συμπλήρωσε το ποσό και επιβεβαίωσε.

2. Έβαλα paysafe και δεν ανανεώθηκε το υπόλοιπό μου.

Η καθυστέρηση μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους, με συνηθέστερο ωστόσο, τον αυξημένο όγκο συναλλαγών. Επικοινώνησε μέσω Live Chat και ένας εκπρόσωπος του Customer Experience Team θα σε βοηθήσει να ολοκληρώσεις την ανανέωση του υπολοίπου σου. Προτείνουμε να έχεις διαθέσιμο τον 7-ψήφιο αριθμό συναλλαγής ώστε να μπορέσεις να εξυπηρετηθείς ακόμη γρηγορότερα.

3. Αν καταθέσω με Paysafe, πώς μπορώ να κάνω ανάληψη;

Μέσω Paysafe Wallet και τραπεζικού εμβάσματος.

4. Προσπάθησα να καταθέσω με την κάρτα μου, αλλά η συναλλαγή μου δεν έγινε αποδεκτή.

Oι λόγοι που μπορεί να μην γίνει αποδεκτή μια συναλλαγή είναι πολλαπλοί όπως παραδείγματος χάρη, η κάρτα να μην είναι στα στοιχεία του κατόχου του λογαριασμού, να μην υπάρχει δυνατότητα ολοκλήρωσης των επιπλέον βημάτων ασφαλείας που ζητούνται ανά τράπεζα ή να υπάρχει θέμα συνδεσιμότητας. Η Ομάδα Εξυπηρέτησης μας, με χαρά θα βρει λύση και θα σε βοηθήσει να ολοκληρώσεις την συναλλαγή σου.

5. Κατέθεσα με Neteller και δεν πιστώθηκαν τα χρήματα στον Betshop λογαριασμό μου.

Σε περίπτωση που δεν πιστώθηκε το ποσό που κατέθεσες στον Betshop λογαριασμό σου, παρακαλώ όπως επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω οποιουδήποτε καναλιού επικοινωνίας μας σε εξυπηρετεί, ώστε να προβούμε σε άμεση πίστωση της κατάθεσης σου. Για δική σου διευκόλυνση προτείνουμε να έχεις εύκαιρο και τον αριθμό συναλλαγής ώστε να εξυπηρετηθείς άμεσα.

6. Η κατάθεση μου δεν εγκρίθηκε ενώ έχω χρήματα στο μέσο συναλλαγής μου.

Σε αυτές τις περιπτώσεις συνήθως, η λύση μπορεί να είναι πολύ απλή. Αρχικά, προτείνουμε να ελέγξεις ότι τα στοιχεία που έχεις καταχωρήσει είναι σωστά και σε περίπτωση κατάθεσης με κάρτα, να ελέγξεις τον αριθμό ασφαλείας (CV2). Αν συνεχίσει και δεν πραγματοποιείται η πίστωση, είμαστε εδώ για να βρούμε μαζί την λύση.

7. Θέλω να καταθέσω μέσω τράπεζας και να γίνει άμεσα η πίστωση των χρημάτων μου.

Στο πεδίο κατάθεση μέσω Άμεσης Τραπεζικής Μεταφοράς, υπάρχει ο προσωπικός κωδικός για όλες τις πληρωμές, ο οποίος είναι σε κόκκινο πλαίσιο και ξεκινάει με RF. Οποιαδήποτε κατάθεση κάνεις με την χρήση αυτού τον αριθμό, άμεσα θα γίνει και η πίστωση στο ταμείο σου στην Betshop. Να τονίσουμε εδώ, πως η άμεση μεταφορά μπορεί να γίνει μόνο μέσω των 4 συστημικών τραπεζών (Εθνική, Πειραιώς, Alpha Bank, Eurobank).

ΑΝΑΛΗΨΗ

1. Πώς μπορώ να κάνω ανάληψη τα κέρδη μου;

Θα χρειαστεί να κάνεις κλικ στο πεδίο που αναγράφεται το όνομα χρήστη σου και στη συνέχεια θα επιλέξεις "Ανάληψη". Ανάλογα με την μέθοδο ανάληψης που θα επιλέξεις, θα σου ζητηθούν πληροφορίες προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Επίσης σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας, κάθε ανάληψη θα πρέπει να προωθείται στη μέθοδο πληρωμής από την οποία έγινε η κατάθεση που προήλθαν τα κέρδη. Σε περίπτωση που δεν έχεις πραγματοποιήσει ποτέ κατάθεση στην εταιρεία μας, αλλά έχεις χρηματικό από κάποια προσφορά, η ανάληψη μπορεί να γίνει μόνο μέσω τραπεζικού εμβάσματος. Περισσότερες πληροφορίες θα βρεις πατώντας εδώ 

2. Σε ποιο στάδιο είναι η ανάληψή μου;

Το χρονικό όριο που θα λάβεις τα χρήματα κυμαίνεται ανάλογα με το μέσο στο οποίο έχει προωθηθεί το αίτημα της ανάληψης σου. Mέσα από την καρτέλα του λογαριασμού σου, στην επιλογή Ταμείο --> έχεις εικόνα για την πορεία της συναλλαγής σου, έως ότου ολοκληρωθεί. Μπορείς να ενημερωθείς σχετικά πατώντας εδώ

3. Μπορώ να ακυρώσω ένα αίτημα ανάληψης αφού το έχω καταχωρήσει;

Φυσικά και μπορείς εφόσον δεν έχεις αναιρέσει αυτή την δυνατότητα. Μέσα στην καρτέλα του λογαριασμού σου, θα επιλέξεις Ταμείο --> Ακύρωση ανάληψης, ώστε να προβείς στην ενέργεια σου. Σε περίπτωση που δεν είναι ενεργή η επιλογή της ακύρωσης, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσεις με την εξυπηρέτηση πελατών μας, ώστε να ελέγξουμε αν είναι πλέον αναστρέψιμη.

4. Γιατί δε μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου από το λογαριασμό μου;

Οι λόγοι που απορρίπτεται ένα αίτημα ανάληψης από το λογιστήριο ποικίλουν (δεν έχεις εκπληρώσει το τζίρο σου, λάθος μέθοδος ανάληψης, δεν έχεις ολοκληρώσει την ταυτοποίηση). Για την καλύτερη κατανόηση της περίπτωσης, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με έναν εκπρόσωπο του Customer Experience Team.

5. Μπορώ να άρω την δυνατότητα να ακυρώνω τις αναλήψεις μου;

Στην Betshop, είμαστε υπέρμαχοι του υπεύθυνου παιχνιδιού και θέλουμε πάντα να παίζεις για την διασκέδαση σου. Σαφώς και παρέχουμε την δυνατότητα να μην μπορείς να ακυρώνεις τις αναλήψεις σου και για να συμβεί αυτό, χρειάζεται να έρθεις σε επικοινωνία μαζί μας, ώστε να προχωρήσουμε στην αναίρεση της δυνατότητας σου αυτής. Εφόσον επιθυμείς να ενεργοποιήσεις εκ νέου την δυνατότητα ακύρωσης των αναλήψεων σου, θα χρειαστεί εκ νέου να επικοινωνήσεις μαζί μας και κατόπιν 7 ημερών θα έχεις ξανά την δυνατότητα.

6. Πόσα χρήματα μπορώ να εισπράξω άμεσα σε περίπτωση κέρδους;

Το μέγιστο δυνατό κέρδος που μπορείς να εισπράξεις ανά ημερολογιακό μήνα, είναι 50.000 ευρώ καθαρών κερδών και σε περίπτωση που το ποσό είναι μεγαλύτερο από αυτό, μπορείς να το εισπράξεις τμηματικά τους αμέσως επόμενους μήνες.

7. Mπορώ να λάβω βεβαίωση κερδών από την εταιρεία σας για φορολογική χρήση;

Σαφώς και μπορείς, καθώς εκδίδεται από εμάς. Θα θέλαμε να γνωρίζεις πως η βεβαίωση κέρδους αφορά το φορολογικό έτος, συνεπώς εκδίδεται βάση της χρονιάς για την οποία φορολογείσαι (π.χ το 2023 αντιστοιχεί στο φορολογικό έτος 2022).
Αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να αιτηθείς την παροχή βεβαίωσης μέσω email στο cex@betshop.gr. Απαραίτητη είναι η επαλήθευση των στοιείων του λογαριασμού σου, η προσκόμιση ενός αποδεικτικού ΑΦΜ (Εκκαθαριστικό Εφορίας) καθώς και η ταυτότητα σου, ώστε να προχωρήσει η έκδοση της.

ΤΥΠΟΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ

1. Αθλητικό Στοίχημα

Υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία από είδη στοιχημάτων που μπορείς να τοποθετήσεις για τον αθλητισμό.

Αν, για παράδειγμα, μια ομάδα έχει μεγάλες πιθανότητες να κερδίσει, γι' αυτό θα μπορούσε να δοθεί απόδοση 1,50, πράγμα που σημαίνει ότι αν ποντάρεις 10€ και στην περίπτωση που κερδίσει, θα πάρεις 15€ πίσω. Εν τω μεταξύ, αν μια άλλη ομάδα έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να χάσει, τότε η απόδοση θα μπορούσε να είναι για την πιθανή νίκη της, ας πούμε 7,50. Έτσι, αν ποντάρεις 10€ και κερδίσει, θα πάρεις 75€ πίσω.

Ωστόσο, η τύχη παίζει πάντα ένα μεγάλο παράγοντα σε όλα τα παιχνίδια και τα στοιχήματα. Έχουμε δει πολλές φορές το αουτσάιντερ να χτυπάει το φαβορί. ... Θυμήσου την Ελλάδα στο Euro 2004!

Θυμήσου, στοιχημάτισε λογικά, διατήρησε τον έλεγχο, μοιράσου με φίλους και διασκέδασε!

2. Μπλακτζάκ

Το Blackjack είναι ένα σχετικά απλό παιχνίδι καρτών που παίζεται ενάντια στον dealer. Ο σκοπός του Blackjack είναι να έχει ένα σύνολο καρτών που κερδίζει το σύνολο καρτών του dealer. Η υψηλότερη αξία κάθε χεριού είναι το 21 και κάθε χέρι που έχει μεγαλύτερη αξία ''καίγεται''. Δεν είναι αναγκαίο να έχεις πάντα 21, αρκεί το σύνολο των καρτών σου να ξεπερνά τη συνολική αξία του χεριού του dealer. Στο Blackjack, οι άσσοι μετράνε για 1 ή 11, οι φιγούρες για 10, και οι αριθμητικές κάρτες στην ονομαστική τους αξία.

3. Ρουλέτα

Η Ρουλέτα είναι ένα παιχνίδι στο οποίο ο κρουπιέρης γυρίζει μια μπάλα γύρω από την περιφέρεια ενός τροχού που έχει 36 κόκκινες ή μαύρες και μία πράσινη αριθμημένες τρύπες. Οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν να βάλουν στοιχήματα για την προσγείωση της μπάλας είτε για ένα μόνο αριθμό ή μια σειρά από αριθμούς, τα χρώματα κόκκινο, μαύρο ή πράσινο, είτε αν ο αριθμός είναι μονός ή ζυγός. Οι αποδόσεις στις οποίες κάθε αποτέλεσμα πληρώνει εξαρτάται από την πιθανότητα αυτού του αποτελέσματος να συμβεί.

4. Κουλοχέρηδες

Υπάρχουν δύο κύριες πτυχές που καθορίζουν τις πιθανότητες του κουλοχέρη που παίζεις, η πρώτη είναι ο αριθμός των κυλίνδρων και τα σύμβολα και η δεύτερη είναι οι υποδοχές τα ποσοστά των πιθανοτήτων που έχει ο παίκτης για να κερδίζει.

Η τυχαιότητα των κουλοχέρηδων σημαίνει ότι οι πιθανότητες να χτυπήσεις το τζάκποτ ή το μεγάλο μπόνους δύο φορές στη σειρά είναι ακριβώς το ίδιο με το να μην χτυπήσεις το τζάκποτ μετά από 1.000 περιστροφές.

Η πιθανότητα στα παιχνίδια των κουλοχέρηδων μπορεί να βρεθεί στην ενότητα ''Περισσότερες πληροφορίες'' για κάθε παιχνίδι. Καθώς επίσης, περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής,τα τζάκποτ και τα μπόνους για κάθε παιχνίδι μπορείς να βρεις μέσα στην ενότητα του κάθε παιχνιδιού.

 5.Virtual Sports

Στην πλατφόρμα μας υπάρχουν τα virtual games στο ποδόσφαιρο, τις ιπποδρομίες και τις  κυνοδρομίες. Παιχνίδια που συνδυάζουν την στοιχηματική δράση με τον live στοιχηματισμό σε μια πλειάδα στοιχηματικών επιλογών για κάθε virtual gaming γεγονός.

COOKIES KAI ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ

1. Τι είναι Cookies και γιατί μου ζητάτε να τα αποδεχτώ;

Tα cookies, είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται στον περιηγητή σου, με σκοπό να λαμβάνεις προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και ενημερώσεις, με βάση τις κινήσεις και τις προτιμήσεις σου.

2. Πως μπορώ να διαγράψω τα Cookies μου και σε τι με ωφελεί αυτό;

Η διαγραφή των Cookies μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία σου ή ακόμη και να επιλύσει τεχνικές δυσλειτουργίες, καθώς λόγω όγκου μπορεί να επιβραδύνει ακόμη και να μπλοκάρει τον περιηγητή σου.

Συγκεκριμένα για τον Google Chrome, επάνω δεξιά, θα κάνεις κλίκ στην επιλογή Περισσότερα, Ιστορικό( θα χρειαστεί να το πατήσεις και δεύτερη φορά απο υπολογιστή) και θα επιλέξεις Διαγραφή δεδομένων περιήγησης στον αριστερό μέρος. Κατόπιν θα επιλέξεις το χρονικό εύρος (συνίσταται να είναι απο 4 εβδομάδες και άνω) και απο τις τρείς διαθέσιμες επιλογές, θα επιλέξεις την δεύτερη και την τρίτη ( Cookies καθώς και εικόνες και αρχεία στην κρυφή μνήμη) και θα πατήσεις Διαγραφή Δεδομένων.

Aν χρησιμοποιείς διαφορετικό περιηγητή και χρειάζεσαι καθοδήγηση σχετικά, η ομάδα εξυπηρέτησης μας, είναι εδώ ώστε να σε βοηθήσει.

3. Το παιχνίδι μου "κόλλησε" , τι μπορώ να κάνω;

Εφόσον παρουσιαστεί οποιοδήποτε πρόβλημα, είτε κατά την διάρκεια περιστροφών, είτε κατά την αρχική σύνδεση, μπορείς σαν πρώτο βήμα να επανεκκινήσεις τον περιηγητή σου και να επανασυνδεθείς στο παιχνίδι σου. Κατόπιν αν υπάρχει η δυνατότητα μπορείς είτε να συνδεθείς απο άλλο περιηγητή ή απο άλλη συσκευή. Σε περίπτωση που το πρόβλημα παραμένει, μπορείς να επικοινωνήσεις με το Customer Experience Team, ώστε να σε βοηθήσουμε σχετικά.

ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

1. Θέλω να παίζω μέχρι 200 ευρώ τον μήνα, φοβάμαι όμως μην χάσω τον έλεγχο. Μπορώ να βάλω κάποιο "φρένο"¨;

To παιχνίδι είναι όμορφο μόνο όταν είναι υπεύθυνο! Για αυτό μέσα στον λογαριασμό σου, στο πεδίο Ρυθμίσεις --> Στοιχηματικά Όρια, μπορείς να ορίσεις μέγιστο όριο κατάθεσης, απωλειών, ακόμα και μέγιστο όριο σύνδεσης.

2. Θέλω να κλείσω τον λογαριασμό μου γιατί χρειάζομαι ένα διάλειμμα. Πώς θα το κάνω;

Μέσα απο την σελίδα μας, έχεις την δυνατότητα στο πεδίο των Στοιχηματικών Ορίων να πατήσεις την επιλογή Κλείσιμο Λογαριασμού, ώστε να κάνεις το διάλειμμα σου και σε περίπτωση που επιθυμείς να επανέλθεις στο παιχνίδι σου, είμαστε εδώ για να σε καθοδηγήσουμε σχετικά.

3. Έχω χάσει τον έλεγχο, χάνω πολλά χρήματα και δεν μπορώ να σταματήσω, πως θα κλείσω τον λογαριασμό μου;

Στην περίπτωση αυτή, το παιχνίδι έχει πάψει να είναι διασκέδαση για σένα και φαίνεται πως έχει περάσει στο επίπεδο του εθισμού. Σταμάτα την παικτική σου δραστηριότητα και επέλεξε μέσα απο τον λογαριασμόυ σου, την επιλογή Κλείσιμο Λογαριασμού για πρόβλημα εθισμού με τον τζόγο (θα επιλέξεις Ρυθμίσεις, Στοιχηματικά όρια). Σε περίπτωση που δυσκολεύεσαι, παρακαλώ όπως επικοινωνήσεις μαζί μας άμεσα, ώστε να σε βοηθήσουμε με οτιδήποτε χρειάζεσαι!

Επικοινωνία

Εάν έχεις οποιαδήποτε απορία σχετικά με το λογαριασμό σου ή έχεις ανάγκη από οποιαδήποτε βοήθεια, το Customer Experience Team είναι στη διάθεσή σου καθημερινά όλο το 24ωρο .

  1. Μέσω live chat, κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο που παρέχεται στην ιστοσελίδα για άμεση βοήθεια.
  2. Μέσω μηνύματος στην εφαρμογή Viber και το λογαριασμό «betshop.gr»
  3. Μέσω προσωπικού μηνύματος στη σελίδα μας στο Facebook.
  4. Μέσω τηλεφώνου, καλώντας στο: 2160028000 
  5. Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση cex@betshop.gr